توسعه توريسم درمانى در قشم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
توسعه توريسم درمانى در قشم
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
مديرعامل منطقه آزاد قشم از توسعه توريسم درمانى و گردشگرى سلامت در جزيره قشم خبر داد.

به گزارش مهر سيدرضا موسوى گفت: با انجمن حمايت از بيماران ديابتى كل كشور به توافق رسيديم كه جزيره قشم به عنوان قطب گردشگرى و مقصد سفر اين انجمن معرفى شود. در واقع اجرا و برنامه‌ريزى طرح‌هاى ويژه گردشگرى سلامت وتوريسم درمانى در منطقه آزاد قشم در حال اجراست و انجمن حمايت از بيماران ديابتى كل كشور در اين زمينه اعلام آمادگى كرده‌اند.

وي افزود: اين سازمان از سرمايه‌گذاران حوزه گردشگرى و توريسم جهت سرمايه‌گذارى در زمينه‌هاى توريسم درمانى، توريسم ورزشى و گردشگرى سلامت دعوت به عمل آورده و در آينده‌اى نزديك شاهد تحولات خوبى درزمينه رشد صنعت توريسم‌درمانى در قشم خواهيم بود. بر اين اساس تورهاى ويژه پزشكان و متخصصان و بيماران ديابتى از طريق انجمن حمايت از بيماران ديابتى كل كشور به جزيره قشم اجرايى مى‌شود.

وي ادامه داد: همچنين در زمينه بيماريابى و مشاوره و پيشگيرى ديابت در سطح جزيره قشم اقدام و نسبت به ارائه و توزيع دستگاه‌هاى تست قند خون به صورت رايگان اقدام مى‌شود.

شكور اميري، مدير عامل انجمن حمايت از بيماران ديابتى كل كشور نيز تاكيد كرد: انجمن حمايت از بيماران ديابتي كل كشور، جزيره قشم را به عنوان قطب گردشگرى و مقصد سفر، معرفى و برنامه‌هاى تورهاى گردشگرى ويژه بيماران ديابتى كل كشور و خانواده‌هايشان را به جزيره قشم اجرا مى‌كند. اين انجمن، ظرف مدت حداكثر 3 ماه در زمينه پيش‌بينى و طراحى شهرك سلامت در منطقه آزاد قشم طرح‌هاى خود را به سازمان منطقه آزاد قشم ارائه مى‌كند.

وى تصريح كرد: در اين راستا تقويت بيمارستان خليج فارس سازمان منطقه آزاد و دانشگاه آزاد اسلامى واحد قشم در جهت اجراى طرح‌هاى توريسم‌درمانى و كلينيك بيماران ديابتى و آلرژى در دستور كار انجمن قرار گرفته است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: